25 augusti, 2008

EFTERLÄNGTAD LÖNING!

haha! swedbanks hemsida är överbelastad!

Jag måste erkänna att denna månad har varit den mest smärtsammaste månaden ekonomiskt sett. Eftersom hela mitt sparkonto rök i New York, fanns det inget kvar till resten av sommaren. Detta har resulterat i att jag (hur pinsamt och jobbigt det nu än är) har lånat 6 lax av far min, för att kunna betala min hyra för aug och diverse fickpengar för juli & aug.

Gött att man har jobbat i Juli så att man får lite pengar som man kan återbetala skulderna med, även om den ruttna summan inte är mycket att hänga i granen.
Härdanefter är det lite kurslitteratur samt saker till lägenheten som ska inhandlas. Sen hoppas jag på att jag får lite av de nödvändigheterna på min födelsedag ;D (10 sept)

Har tänkt ha en inflyttningsfest vartefter, men har inte fastställt ett datum ännu. Jag vill få ordning på lägenheten först innan den ska trashas :p

Inga kommentarer: