18 augusti, 2008

The Voice Concert -o8

I lördags hängde jag och Jad i kungsan bland alla små pojkar och små flickor. (jag kände mig såå gammal). Hursomhelst hade the voice en rad bra artister iår som jag inte fick missa!

Flo-rida
Colby O'donnis
Brick&Lace
Adam Tensta
Million Styles
Crossfire
m. fl.

Det var hur trevligt som helst! förutom att det var så jäkla mycket folk att jag knappt kunde se varken scenen eller skärmen :p

P.s. Ava har tagit körkort nu och jag är sååå stolt över henne!! <3
men nu ska hon flytta till malmö, ännu längre ifrån mig :(

1 kommentar:

Anonym sa...

vi kommer ses ändå babe! och dessutom kommer jag ringa dig varje gång jag lagar mat haha. Vi ska cruisa i helgen o ända till onsdag! sen kommer vi ju hem om 2 helger då ska vi också leka! saknar dig hemma, hälsa Jad Puss