29 augusti, 2008

min nya baby!

Idag har jag stiftat lite intimare bekantskap med min nya Baby (vilket egentligen är Venus gamla ex) men jag gillar honom inte mindre för det. Vi har dejtat i ca två veckor nu :)



Vi har iaf kommit bra överrens eftersom vi har en god förståelse för varandra, och jag tycker hittills HELT ÄRLIGT (!) att det är roligt att spendera tid ihop. Som det ser ut nu, kan det kanske hålla längre än vad jag trodde. Jag kanske fortsätter att träffa honom efter min kandidatexamen i ekonomi, men vi får se hur nära varandra vi kommer nu i höst :)


Här är en trevlig bild på oss ihop:




Ah som ni ser här ovan är vi (åtminstone jag) nästintill nykära och lyckliga.
Nästa vecka tänkte vi gå till Södertörns Tingsrätt ihop och observera lite. Ska bli hur trevligt som helst!

1 kommentar:

Anonym sa...

hahaha! jag, Nilo o våran uppstoppade vän ville hälsa med varma gratulationer att ni äntligen funnit varandra!