06 november, 2008

Statistik

Usch, vilken tråkig kurs det är, jag har ångest att åka till skolan. Jag förstår inte vart skolan hittar dessa ruttna lärare???? Det kommer vara svårt att hålla motivationen uppe under dessa 10 veckor.

Jag som hoppades på att trenden skulle hålla i sig från min förra kurs, handelsrätt. den var grymt rolig och intressant!! inte minst sagt tack vare läraren.

Jag undrar om jag kommer lära mig något vettigt under Statistiken... första lektionen stod läraren och pratade om schemat i 30 min (helt i onödan) och sen resterande 2½ timme förklarade han var median vs. medelvärde var. asså på riktigt?

Just nu sitter jag hemma och väntar på att bli utslängd ur min lägenhet. De ska tydligen utföra något slagt arbete här. Det enda som stod på lappen var att jag skulle flytta "möbler mm" från pentry och badrum för att undvika skador. okej?? VAD SKA NI GÖRA?? och vad innebär "mm" ?? ska jag flytta på ALLT i mitt pentry då eller? diskställ, toaster, kökshanddukar, småsaker osv ?! dom är ju SÅ bra på att informera.


What else... hm jag köpte nya biljetter till Köpenhamn ! Jag tänkte att om universum ska gå emot mig nu för att sätta käppa i hjulen så kan jag lika bra gå emot universum och fullfölja min vilja. Ska inte låta sånna saker dra ner mig ! sooo Köbenhavn hier komme jag.

Inga kommentarer: