16 juni, 2008

Le Piazze

Nu har jag äntligen bestämt mig vilket kakel jag ska ha i mitt badrum. Härnäst gäller det bara för mig att beställa det.

På väggarna kommer jag att använda en vit matt slät färg á 25 x 35 cm och sedan ska jag pryda vissa delar av väggen med kaklet nedan:



På golvet ville jag gärna använda ett ljust kakel och valde därför en ljusbeige som även passar till kvadraterna ovan. Denna fanns även i samma stuk fast i vit, men eftersom väggarna tillmesta dels är vita, skulle det nog bli för mycket vitt.



Jag kommer inte ha några problem med ett mörkt badrum eftersom jag har ett stort (!) fönster där. och med stort menar jag normalsize som finns i vanliga sovrum :) fast det är ovanligt i badrum. Anledningen till det är att vi har gjort om ritningen på huset, så mitt badrum har hamnat där det egentligen skulle vara ett allrum. men jag klagar inte!

1 kommentar:

Edoona sa...

Oh jag tror det kommer bli suuperfint =P. Måste hälsa på sen i det nya huset =P puss puss