14 juni, 2008

Sommarjobb

Idag jobbade jag för första gången denna sommar. Arbetsplatsen är McDonald's of course. Älskar de flexibla tiderna, men det är fan i mig ett slitsamt jobb. Men om jag ska se det från den ljusa sidan så går faktiskt timmarna väldigt fort eftersom jag ständigt är upptagen med att göra något. Hinner inte tänka på något heller. ganska skönt emellanåt.

Att jobba mellan 11-19 är dock inte det bästa, eftersom hela dagen blir förstörd. Och Efter 8 timmars spring är jag ändå heeeeeelt slut i benen (OCH i huvudet av alla jävla pip!)

Efter jobbet åkte jag och mamma o handlade i City Gross, men jag kunde knappt stå på benen, så jag ville bara därifrån så fort som möjligt, även om det var jag som hade tjatat om att följa med när vi skulle storhandla. Jag köpte dock med mig lite cocos té som jag nu sitter o smaskar på, så det var värt det.

Imorgon ska jag ta o tvätta lite kläder och sånt här hemma, och kanske fortsätta att städa ur garderober & förråd inför flytten. Det är ganska mycket som har samlat på under åren. Igår hittade jag bland annat mina teckningar och arbeten från båda dagis, låg och mellanstadiet. skrattade extremt mycket kan jag lova!

Inga kommentarer: