01 oktober, 2008

Norrkan

Har spenderat några dagar i Norrköping nu och om några timmar bär det av till Stockholm igen. har en del plugg att ta igen.. det börjar bli lite svårt nu när vi är inne och nosar i Skuldebrevslagen. eller så var jag bara väldigt trött den där lektionen.

Igår var jag hos tandläkaren och fixade mitt hål. haha jag skäms att jag ens hade ett hål. Mamma var på jobbet också så hon tog bort lite tandsten (har jag sånt också?) och polerade mina tänder lite. Fast idag ska jag tillbaka dit för att slipa ner fyllningen en aning. den tar emot när jag äter och biter i saker.

i måndags fick vi hem en stor beställning från IKEA. 2 stora garderober och en dubbelsäng. ni kan ju tänka er hur många kartoger det var. kalabalik här hemma iaf.

Nästa helg får vi en massa gäster för att vi ska fira pappas födelsedag. 50 år!!! Vad köper man till sin pappa när han fyller 50 utan att förolämpa honom? :p ideér?


har lagt upp lite nya låtar. lyssna igenom och enjoy :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

HAHAHA asså jag doKtar, utan att förolämpa? :O exakt hur tänkte du?

binizen sa...

jaa men jag vill ju inte få honom att känna sig supergammal bara för att han fyller 50 :p