28 oktober, 2008

IKEA.

ikea. min favoritbutik. där jag faktiskt har råd att shoppa, men dessvärre hindrad att kunna bära med mig hem 70 % av grejerna där. önskar att jag hade en bil. behöver köpa med mig ett soffbord och ett tungt tallriksset, bestick och lite vinglas osv.. får se när det sker.

Var där igår och köpte hem lite smågrejer till lägenheten. När jag ändå var i Barkaby gick jag en runda på Stockholm Quality Outlet. Jag är ju ingen som köper mycket märkeskläder, och därför fanns det inte mycket för mig att titta på. Även om varorna var upp till 70% billigare var de fortfarande rätt dyra att köpa :p plus att det inte fanns såå snygga saker, det mesta var skitgammalt.
aja, jag är ju för övrigt ingen större shoppingmänniska heller när det gäller kläder, plus att jag oftast är usel på att fynda. men nu har jag iaf varit där..

Igår köpte jag även ett ramminne till min urusla och as gamla bärbara dator. men sen kom jag på att jag inte har har en sån liten skruvmejsel för att öppna facket, så jag sprang iväg o köpte det idag. Satte in ramhelvetet och voila; datorn vart nice :D var rädd att den skulle krasha dock :p

Ikväll ska jag Venus och Sara köra cykelpuls!! ska ange min maxpulsen på 215 idag eftersom 205 var för lågt sist. Ska bli galet skönt att röra på mig lite. tentaveckor knäcker mig alltså. men av någon anledning är jag lugn. jag hoppas bara att tentan inte blir allt för svår !

1 kommentar:

Anonym sa...

hahaha jag ska köpa en kärring släp till dig i julklapp hahaha. du hade fått med dig allt utom soffbordet ;) (lite pinsamt överallt utom rosengård kanske bara)