06 oktober, 2008

so so lovely

idag sken solen så starkt att jag nästan fick ont i ögonen när jag gick ut på rasten, eller så hade ögonen bara vant sig vid den gråa trista regning hemska himeln. härligt som sjutton var det iaf att gå känna solens strålar på mig, även om de inte värmde så värst.

temperaturen var högre än gårdagen, vilket var typiskt eftersom jag imorse tog beslutet (efter att fått smaka på kylan igår) att börja använda min vinterjacka. Fast nu vet jag inte om jag svettades idag pga vädret eller jackan :p men jag klagar inte!! mer sånna dagar.

Hade tänkt köra Body Balance vid 20.30, men just när jag skulle sms:a Sara o fråga om hon ville följa med så ringde hon till mig! jag hann bara skriva "tja". skit äckligt iaf! Hon undrade om jag vill hänga med o köra kondis, så jag avbokade passet o åkte till sumpan o körde hårt i 80 min. I feel good nu alltså! och gaaaalet utmattad, sådära perfekt inför sömnen..

sovmorgon till 08 imorgon! natti.

Inga kommentarer: