25 oktober, 2008

trött på stockholm

Ibland blir jag bara så trött på att bo i Stockholm! Jag vet inte om det är mina hormoner som talar, men jag förundras ständigt över faktumet att folk är så ego, att t-centralen alltid är smockad med resenärer som antingen har jätte bråttom eller som står still/går i snigelfart, att man inte ens kan få en lung stund att shoppa nånstans (Kista galleria är överbefolkad, och männen, eller rättarsagt gubbarna kan ju inte sluta glO)
låt mig inte ens tala om hur Gina och H&M ser ut en löninghelg. Ikea kan jag ju stryka ur listan, iaf i några veckor framöver..

STRESS STRESS STRESSSSSS

inte konstigt att min kropp är förvirrad.


LÅT MIG ANDAS!
LÅT FUCKING BONDEN ANDAS!

fast vet ni vad jag hatar mest av allt mitt i detta?

...att jag ibland blir som dom ! :(

1 kommentar:

Anonym sa...

akheeey baby! därför jag inte ville till sthlm, malmö är mer motsatsen... jag får alltid hjälp med min väska när jag ska hem o så av någon snäll. du behöver en helg i malmöö. köm köm! saknar din chosnafas!