30 oktober, 2008

Jag hatar mig själv just nu...

HUR kunde jag glömma?! börjar snart bli orolig för mig själv och vad det är som händer med mig

Jag packade väskan igårkväll inför tentan idag , så att jag inte skulle glömma något ifall jag skulle bli sen! (Jad kan instämma i det eftersom vi pratade i tel då) Jag gick upp med riktigt god marginal i morse och åkte hemifrån extra tidigt eftersom det har varit störningar i pendeltågstrafiken i veckan. Jag var i skolan 40 min innan tentan skulle börja MEN det var inte fören de började släppa in folk i tentasalen ca 20 min senare som jag insåg att jag glömt mitt LEG!!!! Utan leg får jag inte skriva tentan!!!!!! och det visste jag, men ändå glömde jag att lägga den i väskan. Jag måste sluta byta väskor och jackor hela tiden för att undvika att glömma saker. (det är ju inte första gången heller)

Det som stör mig mest var att jag på tunnelbanan till t-centralen rabblade upp i huvudet allt som jag var tvungen att ha med mig (lagboken, pennor etc) och kollade så att jag inte glömt någonting. men mitt LEG korsade inte ens mina tankar!! och ingen hade under dessa 10 veckor nämnt eller pratat om leg så att jag skulle minnas idag. Skulle jag kommit på det då kunde jag ju bara åkt tillbaka o hämtat det, skulle ju hunnit till tentan ändå !

Igår natt hade min granne tydligen nån fest, och det var absoult första gången jag hört så hög musik på kvällen sen jag flyttat in hit. var han tvungen att ha det natten till min tenta? på en veckodag också =/ och efter gårdagens konkursmeddelande gjorde inte nåt av detta mig något gott. DAGEN INNAN MIN 15-POÄNGS-TENTA.
GAAAAAAAAAAAH. jag var så taggad, ville bara få det gjort! nu måste jag vänta till december. och då är det säkert den dära kärringläraren Eva som gör hela provet och hon kommer ta med saker som vi inte gått igenom på lektionerna med Anna. Detta suger rejält!

som sagt, detta händer inte mig!!!!!!!!

Det jag inte fattar är varför vi har personliga studentkort utfärdade av skolan med foto, namn och personnummer om vi inte ens kan anväda dom till något annat förutom utskrift/kopiator. så jävla meningslöst!

Inga kommentarer: